banner

اطلاعیه شماره ۲

((اطلاعیه شماره ۲ صندوق کانون بازنشستگان شرکت بهره برداری مترو تهران))
به اطلاع اعضای محترم کانون بازنشستگان شرکت بهره برداری می رساند، با عنایت به استقبال خوب اعضاء در عضویت صندوق کانون و با توجه با اینکه مطابق اساسنامه حدنصاب تشکیل صندوق ۵۰ عضو می باشد و در حال حاضر  از حد نصاب گذشته است لذا قرعه کشی صندوق در تاریخ شنبه ۹۷/۱۲/۲۵  از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت 12:00 در دفتر کانون با حضور هریک از اعضاء که تمایل به حضور داشته باشند و اعضای هیات مدیره کانون و بازرس کانون و اعضای هیات مدیره صندوق و بازرس صندوق انجام می گردد و بلافاصله در گروه صندوق اعلام عمومی می گردد.
بر اساس اساسنامه صندوق افرادی که پس از قرعه کشی و یا در ماه های آینده به عضویت صندوق  پذیرفته می شوند به ترتیب واریز حق عضویت، در ادامه لیست قرعه کشی شده قرار خواهند گرفت. همچنین افرادی که در ماه آینده به عضویت صندوق  پذیرفته می شوند می بایست ۴۰۰ هزار تومان پرداخت نمایند و هر ماه که می گذرد 200 هزار تومان به حق عضویت ورودی اضافه می گردد.
کلیه بازنشستگانی که عضو کانون می باشند می توانند پس از مطالعه اساسنامه صندوق و در صورت پذیرش مفاد آن با واریز ۲۰۰ هزار تومان به شماره حساب
 ۱۳۰/۸۰۰/۳۲۳۳۶۰۱/۲ 
و یا به شماره کارت 
۶۲۷۴۱۲۱۱۸۸۰۹۱۰۸۶
به نام آقایان حسین بردبار، غلامحسین نادری فر و بهروز ملک زاده گلستان. 
 بانک اقتصاد نوین، شعبه فردوسی
قابل واریز از تمامی شعب بانک های اقتصاد نوین و تمامی دستگاه های عابر بانک و همچنین از طریق تلفن همراه  و یا اینترنت می باشد.
لازم به ذکر است پس از واریز مبلغ فوق، در اولین فرصت تصویر فیش واریزی را برای ثبت عضویت به همراه تصویر مدارک ذیل از طریق تلگرام برای آقای ملک زاده گلستان به شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۲۶۰۱۱۷۶ ارسال فرمایید.
 ((مدارک مورد نیاز عضویت))
۱. تصویر فیش واریزی ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریالی
۲. تصویر شناسنامه
۳. تصویر کارت ملی
۴. تصویر کارت پرسنلی و کانون
۵.تصویر عکس پرسنلی
پس از ارسال مدارک فوق لازم است از طریق آدرس www.s-metro.ir و یا نصب نرم افزار تلفن همراه وارد سامانه شوید و ثبت نام خود را با هماهنگی آقای ملک زاده گلستان تکمیل فرمایید.‌

نرم افزار قرض الحسنه گندم